🙏🙏नमस्कार , मालवणी कविता / मराठी कविता या वेबसाइटवर मी शशिकांत गुरव आपलं सहर्ष स्वागत करीत आहे 🙏🙏

रविवार, २५ ऑगस्ट, २०१९

घोव माझो भोळो


"घोव माझो भोळो"
..................शशिकांत गुरव

इटमना झाली जल्माची,
पदरात पडलो गुळो
घोव माझो भोळो,
तेच्यार शेजारणीचो डोळो

त्वांड कोणी धुवच्या आधी ,
शेजारीनं उभी दारात
दबक्या आवाजात हुनता ,
भावोजी आसत काय घरात?
        होय आसय आसय हुनता ,
        आमचो ह्यो खुळो
        घोव माझो भोळो ,
        तेच्यार शेजारणीचो डोळो

काम नसता कसला ,
तरी काम शोधुन काढतां
मुद्दाम मुद्दाम घोवाक माझ्या ,
आपल्या कडे वढतां
         कोणाक माहीती घरात व्हरान,
         कराता कसलो चाळो
         घोव माझो भोळो ,
         तेच्यार शेजारणीचो डोळो

तासातासाक येता मुरडत ,
बायवर भरुक पाणी
घोवाक माझ्या बघुन हुनता ,
जोरात जोरातं गाणी
          मिया आपला दार ढापून ,
          कानात घालतय बोळो
          घोव माझो भोळो ,
          तेच्यार शेजारणीचो डोळो

जेवाजेवा घोव माझो ,
परड्यात काम करता
तेवा शेजारीन आपलो पदर ,
हळुच बाजुक सारता
           आपली उघडी कमार दाखवन ,
           घोवाक लायता लळो
           घोव माझो भोळो ,
           तेच्यार शेजारणीचो डोळो

माका चोरुन घोवाक हुनता ,
भावोजी तुमी भारी
तुमच्या मनान तुमची बायल ,
व्हयी होती गोरी
           गोऱ्या घोवाक माझ्या देवा ,
           कर थोडो काळो
           घोव माझो भोळो ,
           तेच्यार शेजारणीचो डोळो

मिया आता घोवार बारीक ,
लक्ष ठेवन असतय
तो जिसर बसता तेच्या ,
बाजूक मिया बसतय
           बघतय कसा पळयता बोडक्या ,
           माझ्या कुंकवाचो टिळो
           घोव माझो भोळो ,
           तेच्यार शेजारणीचो डोळो



*🙏🙏💐💐* मालवणी कविता/मराठी कविता या वेबसाईट्सवर मी शशिकांत गुरव आपल्या सर्वांच सहर्ष स्वागत करत आहे *💐💐🙏🙏*

घोव माझो भोळो

"घोव माझो भोळो" ..................शशिकांत गुरव इटमना झाली जल्माची, पदरात पडलो गुळो घोव माझो भोळो, तेच्यार शेजारणीचो डोळो...